Hayatta 3 yanlışım oldu Olric
Ne gibi efendimiz ?
-Tanıdım, inandım, güvendim. Ama 1 doğrum oldu
O nedir efendimiz ?
-Sevmek Olric. Fakat sen de bilirsin ki 3 yanlış 1 doğruyu götürür.
Gidelim efendimiz.
Eylül’dü
"...En çok sesini aradım.
Gözlerinse asılı bıraktığın yerdeydiler hâlâ.
Gözlerini sildi zaman..
Dedim ya… Eylül’dü.
Savruluşu bundandı kimsesizliğimizin."
Cemal Süreya