Merve Irmak

“ İnsanlar edep konusunda çok şey söylediler. Biz de diyoruz ki edep; nefsini tanımaktır.”
Sayfa 336·Kitabı okuyor
Din
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bizler çok ilimden ziyade, az da olsa edebe muhtacız.”
Sayfa 335·Kitabı okuyor
Din
"Güzele ilişik olan şey, güzel; çirkine ilişik olan şey, çirkin olur. Aşık olduğu biriyle bir mekanda oturan biri, bir süre sonra tekrar o mekana gitse oranın diğer yerlerden farklı olduğunu hissedecektir."
Din
Hayırlı Cumalar
Her insanın putu kendi nefsidir. Hakiki yiğit nefsinin kötü arzularına uymayıp güzel hâl üzere kalan kimsedir.
Sayfa 240·Kitabı okuyor
Din
Ölüm neremize çarparsa çarpsın yeryüzü konuşmasına devam edecek... Bülent Parlak
Edebiyat