“Beni özledin mi?”,diye sordum.
“Adını bile bilmediğim bir adamı özlemek zor.”
Nera’nın sesi zar zor duyuluyordu ama o sesteki hafif titremeyi fark ettim. İfadesindeki acı artık açıkça görülebiliyordu. Ama başka bir şey daha fark ettim. Gözlerinin kenarlarındaki parıltı…Onun gözyaşlarını görmek göğsümdeki ateşi tutuşturdu.
“Ben de seni özledim,” diye fısıldadım.