Cümlelere dökülmemiş şeyler kaybolmuş sayılmaz dedi. Oysa cümle dediği şey bir kaç harf kırığından ibaret değil mi.Peki neden kendisinden çok ardında büyük bir yıkım bırakmıştı ki..Nefes aldığı halde boğulduğunu hissediyordu.Bazen kurtuluş en çaresiz zamanda yakalar diye yine sarıldı kırık dökük bir cümleye.En acı olan şey bir insanı umudundan uyandırmaktı.Artık sonuna geldiğine göre iyi ki beklemişim diyebilecek miydi. Yaralı bir at gibi peşinden koşan duyguları kendinde olan ne varsa her şeyi çoktan yarım bırakmıştı...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kim bilir kaç zamandan beridir kalbimi öğütlüyorum
Durup durup ıssız yerlerde
"güçlü ol ey kalbim, güçlü ol
daha çok işimiz var" diyorum
Bu azgın kalabalıkta seni tam duyamıyorum
Gözlerin mi daha sıcak gülüyor
Yoksa dudakların mı anlayamıyorum...
youtu.be/Ebto2RMO55s?si=...
Bu şiiri daha iyi okuyana denk gelmedim...