10/10
·128 syf.··
2025 16. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 21 Mart 2025 14:51
Bir bu kadar daha olsa gene okurdum. Bir bu kadar daha olsa gene aynı yorumu yapardım. Ben çok beğendim. Sanki içimden dökülenler kelimelere bürünmüş karşımda duruyorlardı. Yazarı ilk defa okuyorum. Bir sonraki kitaplarını da alacağım. Merakla bekliyorum. İçsel bunalımı çok güzel bir şekilde anlatmış bize yazar. Tane tane işlemiş. Herkesin acısı kendine göre. Aynı şekilde herkesin bunalımı da kendine göre. Bana abartılı gelmedi bahsedilenler. Hayatında daha ağır arbedeler yaşamış insanlar bunlar da ne ki diyebilir fakat daha hafif şeyler yaşayıp daha çok kahrolanlar da var hayatımızda. Herkesin çektiği acılar, ölümler, hastalıklar aynı değil. Öyle olsa her ayna herkesi aynı göstermez miydi? Ayna aynı ayna… yansıyan simalar farklı ama… Kitaba kendi şarkımın sözlerini ithaf etmek istiyorum; Herkesin çektiği acı kendine Herkesin imtihanı aşkmış nafile Benim en büyük derdim seninle Ama emin değilim sevgi var mı aramızda Ama emin değilim aşk kaldı mı yanımızda… İyi okumalar dilerim
Duygu ve Düşünce
Ve Sen Kuş Olur GidersinTarık Tufan · Doğan Kitap Yayınları · 202011,6bin okunma
8/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2024 20. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Nisan 2024 06:51
Şimdiden bir hatırasın Bulutsa, tozsa, uçarsa Bütün (aşklar) paranteze alınsın Rüzgar çanısın, rüzgarın diline dolanırsın Ne bir şarkısın, ne de dillerde nağme adın Artık bazı şarkılar kadar yaralısın Günler izmarit diplerinde biriksin O zaman mutlaka bir trenle gelirsin Köpüklerdensin, mavisin, sakinsin istesen suyun tenine bitişirsin ellerimi bıraktım, artık bunu sana yazsın İçimde iki yaşlı balık varsa, İçimde biri pulsuz, iki balık varsa Biri sensen, gelirsen ve yok edersen Bunu yazmak istiyorum sana Sonra postalamak istiyorum Pulsuz bir zarfla Hiçbir mektup artık ikna etmiyor beni hayata Bu kırmızı oyalarla saçlarımda Beyaz bir tülbent gibi kalırsam tenimde, süzemediğim tortularla Gün olur sararırsa sayfalarda Bıraktım ellerimi, sana bunu yazsın Şimdiden bir hatırasın Kırık kalplerle süslü bir sayfaysan Camsan, saydamsam, beni kırarsan
Grapon KâğıtlarıDidem Madak · Metis Yayıncılık · 201217,6bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
6/10
·232 syf.··
2022 1. kitabı
"Kimsenin bilmediği bir şarkısın.Bana kendini öğret.Başka hisleri başka insanlarda değil de hepsini sende tüketmek isterim çünkü ikimiz başkayız, kimsenin bilmediği bir başka dünyayız. Bakma sen bu kalabalığa, bu dünya bizim için yaratıldı. Başkaları sadece başkaları olarak kalsın, sen bir hayal kur kendine ve içinde sadece bize yer olsun." Sanki sana isteyip de söyleyemediğim cümleler dökülmüş satırlara.Hani istersin ya yüreğinden geçen duygulardan onun da haberi olsun tam da öyle. Sana söylemek isterim ki.... "Kimsenin beni anlamasını beklemiyorum, ben de kimseyi anlamak istemiyorum zaten...Cümeler yazıyorum içinde sen olan ama senin haberin olmayan.Yazdığım tüm cümelelerin yerini başka bir cümle de doldura bilir"
Aşk
Beni İçinden SevAhmet Batman · Destek Yayınları · 20185,1bin okunma
8/10
·109 syf.··
Beğendi
·
2021 33. kitabı
·
17 saatte okudu
·
Okunma: 05 Nisan 2021 12:00
Selam arkadaşlar, Bugün sizlere ilk kez 1995 yılında yayınlanmış, ama benim kalemi ile yeni tanıştığım bir yazarın kitabı ile geldim. Bazı yazarlar vardır dilini anlamakta zorluk çekeriz ve hemen pes ederiz işte bu kitabını sevmedik deriz. Aslında yazarın iç dünyasını anlatıyor kitap Sertap Erener'in rüya şarkısın da dediği gibi değmeyin feryadıma figanıma eğer sevda bu demekse ben vazgeçtim beni sevmeyin der gibi .. Kısaca konusuna gelirsek Nezir adlı karakterin ve etrafındakilerin Aşkın ve cinselliğin içinde psikolojik yürümesi ve büyümesi diyebiliriz Belki bu kitabı yazarın yazım diline alışmak için bizlere kolay bir kitap gelmeye bilir. Postmodern roman da her şey serbest tarzı ile devam edilmiş bence.. Yine de değişik bir tarz da kitap okudum. Kitapla kalın
Aşk İşaretleriLatife Tekin · Everest Yayınları · 2003453 okunma
Ve Tutuştu Göl
7/10
·104 syf.··
2020 117. kitabı
Merhabalar bir şiir kitabıyla daha sizlerleyim. Birkaç gündür yoğun bir hastalık döneminden geçiyordum. İlk önce ateş daha sonra boğaz ağrısı derken şu an daha iyiyim. Boğaz ağrım geçmemiş olsada zamanla onuda atlacağımı düşünüyorum. Zaten küçüklükten bu yana bademcikle başım belada. İlk önce babam daha sonra ben şimdi ise annem aynı şekilde hasta olduk. Çoğu kişinin geçmiş olsun mesajlarını okudum ve herkese tekrar teşekkür ederim. Virüsle alakası olmayan bir hastalıktı çok şükür. Her neyse bu yüzden buraları boşlamıştım maalesef... ... Yeni olan bu eserin öncelikle kapağına bayıldığımı belirtmek isterim. İçerisinde sevda, aşk, memleket vs gibi bir sürü güzel şiirler bulunmakta. Ben bu kitabı sizlerede tavsiye ediyorum. Alıntılar; "Biliyo musun bigün kazısanda çıkmayacak içimden zamansız uzanan ellerinin kibar uçurumlarından kendini sonsuzluğa bırakan o mor ojelerin..." "Özlemek tek kişilik bir eylem değildir. Sevmek iki ruhun kavgasıysa eğer." "Öyle sargınsın ki yaralarına. Onlara dargın bile kalamıyorum."
1000Kitap
Ve Tutuştu GölCan Günerhan · Minüskül Kitap · 202016 okunma
10/10
·640 syf.··
Beğendi
·
2018 32. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2018 16:24
"Bir kör'ün bir sağır'a 'Çok güzelsin...' demesi miydi 'Aşk'?" "Çıkılmaz! yazdığı halde, ille de girdiğim sokağın adısın sen; Aşk!" "Cennet onun kokusundaydı çok zamandır... Yeri gözlerinde durağı yüreğindeydi..." "Sessizlik en çok sen yanımdayken acıtıyor beni. Sözlerin, başka sırların kapılarını aralayan sır dolu anahtar gibi. Konuş... Durma! Vur! Bir kuru sözle... Mermisiz öldür beni!" "Hangi cennetin saflığına sığınmıştı masum yüreği, Nasıl güzel bir varlığa bürünmüştü onun yareni..." "Hayatı buradan içiyor, yaşamı senin iki dudağının arasından çıkacak sözle durduruyorum. Sen bende öyle fazlasın ki ben bazen ben olmayı unutuyorum." "Bazen sevmek için gitmek gerek... Bazen sadece sevdiğin için, yitmek gerek..." "Vicdan azabından gözüne uyku girmesin Arda Mertoğlu. Dilerim gören gözlerin bir daha beni görmesin! Sen, bende bittin. Ben, olmayan sende zaten yoktum." "İkide birde sanki suçlarcasına bunu söyleyip duruyordu kıza. 'Bana ne yapıyorsun?' Ne yapabilirdi ki sadece seviyordu!" "Hırçınlaşan Sevil elindeki parfüm kutusunu kardeşine fırlatıp 'Senin ağzını yırtarım velet. Bana eziyet için mi üretti amam seni lan! Yıkıl karşımdan... Seni hayal kırıklığı fabrikasının hatalı üretimi!' Ardından avaz avaz bağırdı. 'Anne... Oğlun koltukların tepesinde zıplıyor." #Müjdeaklanoğlu (Bu arada üçüncü bölümü okurken Arda'yı boğasım geldi. Hazal'a nasıl sözler söyleyip kızın yüreğini param parça etti... Tamam Arda'nın da yüreği acıyordu ancak o şekilde davranıp o kelimeleri kullanması mı gerekiyordu... Sanki Hazal'ı tanımıyor...) “ Aşk; bir uçurumun kenarında gözleri bağlı yürümekti.” “Katır tepse yine iyiydi kuzu yüreğini… Bu sefer üzerine resmen deve çökmüştü…” “Sen benim arayıp da bulduğum değil, hiç hesapta yokken âşık olduğumsun…Seni seviyorum…” “Eğer beni sevebilecek
Baksana TaliheMüjde Aklanoğlu · Parola Yayınları · 2015167 okunma