Bahar temizliği misali bir unutma temizliği de olabilse keşke. Yaşananlar tasnif edilse ve sevgiyle hatırlanan, değerli olan anılar kalbin farklı raflarına kalkabilse ve kalan tüm yaşanmışlıklar ya da yaşanamayanlar da dip bucak temizlense, gitse.
Bir kadın, hayatını istediği gibi, dolu dolu yaşarken, size hesap mı verecek? "Evet, verecek" diyorlar. Siz kimsiniz, kaç kişisiniz, neden böylesiniz, içiniz nasıl böyle insafsız?
Savaşı erkekler yapardı. Erkekler(erkeklerin çoğu) savaştan hoşlanırlardı, çünkü erkeklerin gözünde "savaşmakta bir şan, bir zorunluluk, bir tatmin" vardır.