Kitap sevmeyen yayıncıların yönettikleri yayınevleri de ister istemez, "kutsal satış rakamları" na tapılan ticarethanelere dönüşüyor. Nitelikli edebiyat diye bir kaygı kalmıyor ortada.
Arşivimdeki, masamdaki, aklımdaki her şeyi toparlamayı, yarım bırakmadan size teslim ederek fişi çekmeyi planlıyorum. Umarım zamanım yeter.
Dostça kalın.