Fatoş A.

Fatoş A.
@askft
Burada, "umudu üzmek" diye bir deyim kullanıyorlar, umudunu yitirmek anlamında.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Fatoş A.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2019 34. kitabı
Özdemir Asaf
8.5/10 · 29,6bin okunma
Benim söylemek için çırpındığım gecelerde, Siz yoktunuz.
Sevgi ise sevişeceğiz seninle.. Kavga ise, dövüşeceğiz seninle.. Ölümü de paylaştığımız yaşamda Ortaklaşa bölüşeceğiz seninle.
Ne iyi olurdu, herkesin, ... Ben yalan söyleyebilirim, Ama sana değil... Bir, sen'i olsaydı.. Ne iyi. Şimdi herkesin bir sen'i var. Yalan söylediği.