Adam kaşıdı kafasını;” bu kalp benim” dedi, “ama ilk defa bu kadar yabancı geliyor bana, benim gibi değil. Elimi istediğim yere koyarım, beni dinler ama kalbim başına buyruk. Bana hükmediyor. Böyle yapmazdı eskiden, seni görünce heyecanlanıyor bana sormadan.” Adam kapadı gözlerini, “şimdi sen ve ben güneye giden bir arabadayız ya birlikte güneşe erişeceğiz ya da bir tepeden yuvarlanıp gideceğiz.
"Insanları sevmeme ve onlara tekrar yaklaşmama da imkân yoktu; çünkü en inandığım, en güvendiğim insanda aldanmıştım. Başkalarına emniyet edebilir miydim?"