Bu kitap nerdeyse 1 senedir bekliyor. Çünkü fazla uzun ve her zaman beğenmeyeceğimi düşündüm. Artık şu önyargılarımdan kurtulmam lazım. Kitap çok Harika değildi ama güzeldi. Bu kadar hızlı okuyacağımı hiç düşünmemiştim. Çabuk bitti bunun nedeni de bir sonraki sayfayı merak ediyor oluşunuz. Bu bölümü bitirip bırakayım diye bir şey yoktu. Kitabın dili de çok iyiydi. Yazarın yazımı eğlenceli. Sizi güldüren bir anlatımı var. Kitapta tabi ki aksiyon var ama çok fazla değildi. Fantastik sevenler için bir altın bu kitap. Çünkü bu kitapta her şey var. Mumyalar hariç. Fantastik seviyorsanız durmayın okuyun bence.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖