Victor, cidden senden nefret ediyorum. Tamam çok aşık olabilirsin ama bu yaptıklarının bir affedilir tarafı yok. Demek isterdim karşımda olsaydı. Çünkü kitabın başından itibaren bunu içinizden söylüyorsunuz. Ama kitap bir harikaydı. Bu seriyi nedensizce çok seviyorum. Keşke devam kitabı hemen çıksada okusam. Zaten hemen bitiyorlar. Hiç bitmese keşke. Aslında bu kitapta çok olay yoktu ama yine de dolu doluydu. Bu seriye başlamak istiyorsanız bence durmayın derim. Ya da seriyi ilk kitaplarda bıraktıysanız. Çünkü seri giderek daha iyi hale geliyor.
VictorJ. A. Redmerski · Ephesus Yayınları · 20181,109 okunma
Çok utanıyorum. Cidden, bu kitabı bu kadar beklettiğim için çok utanıyorum. Güzel olacağını ve beni etkileyeceğini düşünmüştüm ama bu kadar değil. Zeze insanı en derin yerinden etkiliyor. Onun için üzülüyor, mutlu oluyor ve onun için ağlıyorsunuz. Kitabın güzelliğini size anlatamam, sadece hala okumayan varsa okusun ve bu derin acıyı tatsın derim. Çünkü bu kitap size bir şey katabilecek. Buna inanıyorum.