📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben okudukça ağlıyor, gülüyor, bin bir kez maşaallah çekiyorlar. Böylece benim kitap sevgim artıyor. Beni dinleyen insanların kitap sevgisi uyanıyor. Ben sanırım, kitap sevgisi diye bir sevgi tıpkı ana sevgisi, kardeş sevgisi, yâr sevgisi gibi bir sevgidir. Dedim ya, bu sevgi insanın içinde doğuştan vardir; ama uyuyordur sanırım. Zamanla uyandırılması; yoksa, olan yerlerden alınıp aşılanması gerekir. Kitap sevgisi bende ta çocukluğumda işte böyle uyandı.
"Hayır, hayır! Gol önce kafadan, sonra ayaktan çıkar. Siz de önce golü kafanızdan, sonra ayağınızdan çıkaracaksınız. Onun için kitaplığa gelin kitap okumalısınız!"