İlişki tavsiyesi
İstediğiniz şeyleri hır gürle elde edemezsiniz etseniz bile mutlu olamazsınız .Çözüm asla bu olmamalı
Çifte standart olmaması için:
Eylül Bilge “kitap yazıyorsan bunları asla yapma” başlıklı bir video çekmiş. Çok da güzel bir video olmuş. Ama, gerekli donanıma sahip misin ki, diye Jülide Müşerref Çelebi’yi linçleyenleri onu da linçlemeye davet ediyorum🤍 (kinaye!!!! lince kimseyi davet etmem ve zaten videoyu beğendim) Hiç öyle olacağını sanmıyorum. (Linçleyen kesimin Eylül’ü de linçleyeceklerini sanmıyorum.) Her neyse videoyu izlemek isterseniz: youtu.be/RyT5x3D149s?si=... Ben de ilaven küçük bir öneri yapayım yazar adaylarına: kitaplarınızı beğenmeyen insanlar da olacak. Ve beğenmemeleri sizin kişiliğinize veya egonuza yapılmış bir hakaret olmayacak. Lütfen siz alıngan olmayın. Biz alıngan olmayalım. 🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
1000Kitap

aybüke y.

@sonfecikitsune
·
Bu kitap sektöründe tekelleşme değilse ne?
Kitap eleştirisi yaptı diye birini linçlemek nasıl bir kafa abi kanım= dondu İnceleme de yapmayalım biz öyleyse nasılsa yazarların hoşuna gitmeyen durumlar olabilir 🫂 sevgiler kalpler havada uçuşsun dimi 😛😛 💞💗🥹💗 çünkü biz hepimiz aynı şeyleri sevip beğeniyoruz her zaman? Biz yeri geliyor Zweig bile eleştiriyoruz ya. Benim en sevdiğim kitap Satranç arkadaşlar. En sevmediğim kitap da Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu. İki yüzlü ve iğrenç bir yaratık mıyım ben yazara ihanet ettim diye? Ayrıca Satranç’a yapılan bir eleştiri de benim kişiliğime yapılmış bir eleştiri falan da değil. Benim yüzüme karşı “Aybüke, Satranç nasıl en sevdiğin kitap olabilir? O kadar iyi bir kitap değil.” de dendi. Bireysel bana söylenmiş olmasına rağmen onu da kişisel almadım çünkü hepimiz aynı verimi aynı tadı almıyoruz kitaplardan. Arkadaşlar ben mantardan nefret ederim, kokusuna bile tahammül edemem. Benim için berbat bir yemektir. Ama bayılan bir sürü insan var ve benim mantarı sevmemem onlara kişisel bir hakaret değil😭 Arkadaşlar tuttuğumuz takımlar, desteklediğimiz ideolojiler, beğendiğimiz yazarlar, izlediğimiz film türleri, okuduğumuz kitap türleri bile farklı farklıyken, herkes bir içerikten farklı şeyler alıyorken herkesin nasıl her şeyi beğenmesini ve aynı şekilde eleştiri yapmasını bekleyebiliriz ki? Bu at gözlüğü takmak değilse ne? Geliştirmek için eleştiri yapan birisini baltalamaktaki amaç ne? Ayrıca bu tekelleşme çabasını eleştirip de tekelleşmenin figüranı olunması da komik görünüyor. kapitalizmi (kapitalizmi size anlatmayacağım, tekelleşmenin ve kapitalizmin ne olduğunu biliyorsanız ne dediğimi anlarsınız) eleştirip kitap sektöründe, kendilerine gelen eleştiriye tabiri caizse inovasyonu durdurmayı amaçlayarak, linç tayfaya bir kişiyi sunmak zerre mantıklı değil. (cellat36 vibeı
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biri çıkmış bakan dini hassasiyetlerine dikkat edip suyunu oturak içtiği için laikliğe zarar verme , dini hassasiyetlerine göre davranma diyor. Başka biri çıkmış barış için savaşanlar ölümsüzdür diyip bir iki teröristin fotoğrafını katmış. Ama bilmiyorlar ki biz ne pislik teröristlerle ne de İslam karşıtlarıyla savaşmaktan , mücadele etmekten asla vazgeçmeyeceğiz. 🇹🇷
Gerçekmi? Böyle bişey demişmi
Aç kal susuz kal , hatta öl, ama seni sevene sana güvene asla ihanet etme" Hz ali
Hayata Dair
Bazı göz temasları asla unutulmaz..
1000Kitap
Unutma red,umut iyi bir şeydir. Belki de en iyi şeydir. İyi bir şey de asla ölmez. #esaretinbedeli
Alıntı