📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgisiz büyüyen, hangi yolda gideceğini bilmeyen, düşünceye -insana-emeğe saygı duymayan(hepsini yazsam uzar) insanlar gördükçe kendimi daha çok onaylıyorum ki o da şudur:
Anne-Babanın Önemi
Evet, çok çok önemli bir konu. Toplum olarak bilimde, teknolojide, sanatta, insanlıkta, iyilikte ilerlemek istiyorsak çocuklarımızı doğru yetiştirmeliyiz. Çok üzülerek söylüyorum ki ne dokuz ay karnında taşımakla anne ne de çocuğuna iki harçlık verdin diye baba olursun. Bu kadar kolay mı ya her şey? Şu an sevgi gösterilmeyen saygı duyulmayan ihmal edilen o kadar çocuk var ki. Ama kimin umrunda! Eğer çocuğunuz bir karar verdiğinde arkasında durmayacaksanız ya da çocuğunuzu parka götürüp oynatamayacaksanız veya ona doğruyu iyiyi anlatamayacaksanız anne baba olmayın nolur! Nolur o çocukların yaşamlarını ellerinden çalmayın. Yemek yemiyor diye eline telefon verip "hadi ye güzel çocuğum" demekle çocuğuna iyilik ettiğini düşünenler mi dersin yoksa çocuğuna daha ilkokulda telefon aldı diye çok iyi bir baba olduğunu sananlar mı bilemedim. Şu an ülke mutsuz mühendisler, öğretmenler, doktorlarla dolu. Kimisinin hayali piyano çalmaktı kiminin yazar olmak kimin de ressam olmak. Ama tüm hayallerini çaldınız ellerinden. Geriye ne mi kaldı? Mutsuzlar...
Not: Çok uzun bir konu sizinle de paylaşmak istedim ara ara bu şekilde düşüncelerimi de sizlerle paylaşmak isterim değerli 1k okuyucuları:) bu arada bu yazdıklarım çocuğuna değer veren doğru büyüten veya büyütmeye çalışan anne babalar dışındakiler içindir.