Duran

Duran
Alıntılarını beğendiğim kullanıcıları takip ediyorum Müzik sayfam instagram.com/p/B4xppfEg5D6/?...
Ne garip bu insanlar! Hâlâ her sabah bana selam veriliyor... Sanki yaşıyormuşum gibi...
Reklam
"Ben öyle hissediyorsam doğruluk payı olmalı” düşünce tarzı tamamen hayal dünyanızda yaşamanıza neden olur.
"Bazen öyle şeyler yapıyorum ki içimdeki ben delicesine yüzümü yumrukluyor. ''ahmak mısın olum sen?'' diyor bağıra çağıra. yüzüm düşüyor. iştahım kalmıyor. Bağıramıyorum ben. Kavga da edemiyorum kimseyle. Küpüne zarar veren biri oluyorum."
Güzel bi hayat yaşamadım ama ne olursa olsun o benim eşşiz hayatımdı, her dönemini gururla kucaklıyorum.
Farkında olamadığımız fazla sayıda ufak tefek şeyler bizleri çok mutsuz ediyor.
Reklam