Saygı ve disiplin olmazsa hiçbir zaman iyi paylaştırılamayacak demektir.İçimizde birazcık da olsa gözleri gören biri olsaydı keşke,o zaman aslan payını kendinden ayırırdı. Eskiler ne demiş , körler ülkesinde tek gözlüler kral olur..
Zaman geçtikçe ,birlikte yaşarken ve genetik değişimler olurken ,vicdanımızı giderek damarlarımızda dolaşan kanın rengine ve gözyaşlarımızın tuzuna buladık,bu da yetmiyormuş gibi ,gözlerimizi içimizi gören birer aynaya dönüştürdük,sonuçta gözlerimiz , ağzımızla inkar etmeye çalıştığımız şeyleri çoğu zaman hiç çekincesiz gözler önüne serer hale geldi..