İlk başlarda biraz gizem duygusunu uyandırdığı için severek okudum. Sayfalarda ilerledikçe birbirini tekrar eden kişisel gelişim kitaplarından birini daha okuduğumu fark ettim. Diğer kişisel gelişim kitaplarından tek farkı anlatılan hikayesiydi bana göre. Bu tarz kitapların içeriğinden çıkan tek anlam "ne düşünürsen o olur, her kötünün içinde bir iyi mutlaka vardır." Ayrıca baş karakterler çoğunlukla hep başarılı, maddi olanakları iyi kişilerden seçiliyor. Bu da hayalindeki huzurlu ve dingin yaşamı yaşayabilmek için asgari ihtiyaçları çalışmadan karşılayacak bir birikime sahip olmak gerektiği duygusunu uyandırıyor. O zaman da kitabın benim için bir tadı kalmıyor. Kişisel gelişim kitaplarını sevenler için güzel hikayesi olan bir kitap.