“Hikaye,” dedim, “gel seninle anlaşalım. Sen yarım kal, adını da Yarım Kalan Hikaye koyalım.”
“Sen zaten neyi tam ettin ki?” dedi bana.
“Aslında, tam diyr bir şey yoktur.” dedim, “her tam, bir üst yarımın alt basamağıdır. Yani yarın da bir bütündür.”