Aramızdan birileri mürekkep,birileri de kağıt gibidir.
Birilerinin siyahlığı olmasa,öbürleri dilsiz olurdu.
Birilerinin de beyazlığı olmasa,öbürleri kör olurdu.
Kadınları salt insani zenginlikleri içinde kavramanın,hep cinsiyetleri açısından bakmaktan,hep yarı şematize ederek görmekten kaçınmanın bu kadar zor olması ne tuhaftı.İnsan kadınları ister idealize etsin ister şeytanileştirsin,her durumda erkeğe bağlı değerlendirip basitleştiriyordu.