Kapkaranlıktı tüm şehir,
Sen geldin,
Bir şimşek çaktı,
Ve bütün şehir aydınlandı.
Kupkuruydu kaldırımlar,topraklar.
Sen geldin,
Yağmur başladı,
Ve bütün şehir ıslandı.
Çıt çıkmıyordu,koskoca şehirde,her yer sessiz.
Sen geldin,
Bir gök gürledi,güzel bir müzik başladı,
Ve bütün şehir uyandı.
Sen geldin,
İnanabiliyor musun?
Sen geldin...
Sen geldin...
Geldin...
Hoşgeldin...
Kitap ne aşırı iyi ne de aşırı kötüydü diyebilirim.Yaz günlerinde okunabilecek ama ilk 150 sayfasında sıkılabileceğiniz bir kitap.Kitabın Kapağına bakarak almıştım.Yani orta düzeyde bir kitaptı benim için.Kitap iki kişinin gözünden anlatılıyor.Babasını kaybeden Elle Wittimer hüzünlü dünyasından babasından miras kalan Yıldızalanı dizisi ile kurtulabiliyor.Zalim kardeşler mi dersin,üvey anne mi dersin balkabağı adlı bir yemek arabası mı dersin.Tüm bu özellikleriyle Sindirella masalını anımsatmıyor değil.
GeekerellaAshley Poston · Yabancı Yayınları · 20201,892 okunma