Çağrı

Çağrı
@atomikkarinca
96 kütüphaneci puanı
327 okur puanı
Aralık 2015 tarihinde katıldı
Aşk halinde geçsin, bu fani ömrüm Hülyalı bir serhoş kadar bulutlu Ben ben miyim, değil mi suali olmasın Kendi sokaklarında kıblesiz yolcu Bir ayaz vursun da tenim duyayım Kör olsun karanlık çevrem bileyim Bir şenlik bahçesinde oyun dizeyim Devri devran içinde mihmandar yolcu youtube.com/watch?v=gWoR_2x...
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Galiba yaşlanıyorum. Yolun yarısına geldim sayılır. Günümüzde yaşanan ilişkilere ayak uyduramıyorum artık. Bir erkek yırtıcı bir hayvan gibi mi olmak zorunda? Efendiliğin eziklik olarak görüldüğü bir çağa ne çabuk geçtik. Bu gidişle yalnızlıktan kurtulamayacağım. Ne acı...
İlişkiler
Ayn Rand'ı Nasıl Bilirsiniz?
radikal.com.tr/yazarlar/ulku-t... Ayn Rand için bir şey söylemeden önce, dönüp şöyle bir McCarthy dönemine bakalım. O dönemde hazırlanan karalistelere, yaşanan acılara, muhbir ödüllendirilmelerine... Ayn Rand dünyasını ondan sonra yaratalım.
Siyaset
yalnızlık için ölümün üvey kardeşi demişti ahmet erhan. uyumak da birince dereceden kuzeni olsa gerek. uykuya sığınıyorum ne zamandır. yalnızlığın verdiği acıyı bir tek uyuyunca hissetmiyorum. yaşamımdan veriyorum uykuya, imkanım olsa tüm zamanımı uyuyarak geçiririm. veyahut bir zaman kapsülüne girsem, yeniden sevileceğim bir zamanda tekrar uyansam. yalnızlık, eksik parçalarla çalışmaya uğraşan bir makine gibi. güzel sözler duymadıkça, hayatı paylaşmadıkça, tenine temas edilmedikçe, gözlerinin içine bakıp gülen birisi olmadıkça yaşam aksamaya devam ediyor. Bu gece yine uyuyacağım, yarın yine yalnızım. uyanmasam olmaz mı?
İlişkiler
Yalnızlık, ölümün üvey kardeşi... Ahmet Erhan
Şiir