Amerika Birlesik Devletleri'nde aktif çalışan 700 bin doktor bulunuyor ve her sene yanlış tıbbi müdahaleler nedeniyle 120 bin kişi olüyor. Bu da doktor başına ortalama 0,171 ölüye denk düşüyor. Öte yandan ABD'de ateşli silah sahibi 80 milyon vatandaş var ve senede 1.500 kisi mevzubahis ateşli silahlarla alakalı kazalar sebebiyle hayatnı kaybediyor. Bu da bu silahlar yüzünden kaza sonucu ölümlerin ortalamasını 00000188 olarak veriyor. Neticede istatistiğe bakacak olursak, bir hekimin bir ateşli silahtan 9 bin kat daha olümcül olduğunu düşünmemiz gerekir ki bu muhtemelen abartılı bir sonuç olur.
'Dedektif olmanın en güzel yanı, nereye gideceğini sen değil takip ettiğin belirliyor olması. Sıfır düşünce. Her şeyi düşünmek yoruyor. Dedektif değilim ve nereye gideceğim hakkında hiç bir fikrim yok.'
cengizmaraz.blogspot.com/2025/03/yuruyem...