Ölüler zamanın dışındalar mesela, ölmek üzere olanlar ve evde ya da hastanelerde yatmakta olan hastalar, sadece onlar da değil, en ufak bir kişisel üzüntü bile bizi her türlü geçmiş ve gelecekten koparmaya yetmiyor mu?
...nitekim anılar da karanlığın arasından içimizde belirir ve onları kaçırmamak için ne kadar uğraşırsak uğraşalım, banyo teknesinde fazla kalan resimler gibi hemen kararırlar.