Eyüpcan Işık

Acaba başıma gelecekler bela mıydı, yoksa ömrümün bela suratlı en mutlu yılları mıydı?
Sayfa 77·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ben ağzımın tadını kaybetmedim."
O arkadaşlarımın çoğu öldü. Kimi zaman "Artık sıkılıyoruz burada, sen de gelsene." dediklerini duyar gibi olurum. Diri olanların adlarını burada vermeyeceğim. Çünkü bir mevsimde bir ağaçtan bir kiraz tadarsınız, tadı damağınızda kalır. Ertesi mevsim ağaca yine uğrarsınız. Bir mevsim önce tadına doyamadığınız kiraz, onu kopardığınız dalda yoktur. Ya ağaç, ya siz ya da ikiniz de değişmişsinizdir. Ben ağzımın tadını kaybetmedim. Belki onlar kaybetmişlerdir. Rahatsız etmek istemem.
Sayfa 34·Kitabı okudu

Eyüpcan Işık

, bir kitap okudu
10/10
·64 syf.·
Beğendi
·
2023 23. kitabı
Ben bir ağacım, Ama şunu bil ki bir ağaç, ağaç olduğunu herkese söylemez.
Sayfa 32·Kitabı okudu

Eyüpcan Işık

, bir kitap okudu
8/10
·232 syf.·
Beğendi
·
2023 22. kitabı
Selçuk Demirel
8.1/10 · 71 okunma