sonra Mihail bir güzel dövdü onu,
bir güvercin gerdanında
ne kadar mor, unutkan yeşil ve
bozmavi varsa, tam da
o kadar dövdü onu.
uzun boyu, ince ensesi
ve füme paltosuyla
sırık bir güvercini andırır
gibi dolaştı sonra iki hafta boyu,
o adam.
Sayfa 183'te Jin-san'ın hafiflemiş acısıyla parantez halini almış, buruşmuş dudaklarından gözyaşlarının aktığı bir sahne var. Gördüğüm en iyi ağlama sahnesiydi. Animelerde bile bunu çok zor görürsünüz. O sahnenin dünya ötesindeki güzelliği, kalbime dokunmuşluğu ve beni birkaç saniye sayfaya duygulu bir şekilde bakar halde bıraktığı için 10/10 veriyorum.