"Hem bize iyiyi bilmiyorsunuz diye yüklenirler, hem de dönüp, iyiyi biliyormuşuz gibi iyiden söz ederler. Sanki iyi sözü ağızlarından çıkar çıkmaz ne demek istediklerini anlayacakmışız gibi, iyiyi anlamak der geçerler."
"...gerçekten kıl kadar bile ayrılan bir ölçü, tam bir ölçü değildir; çünkü, eksik olan hiçbir şey herhangi bir şeyin tam ölçüsü olamaz. Ama bazıları bu kadarını yeterli sanırlar, araştırmayı daha ileri götürmeyi gerekli görmezler."