"Kendisini onların gözünde seyrek rastlanır bir canavar, dünyaya rastlantısal olarak getirilmiş ve hiçbir dünyasal yanı bulunmayan özel, yabancı bir yaratık olarak hissediyordu. Hatta kimsenin gözüne çarpmayan silik kişilere imreniyor, bir esenlik sayıyordu onların hiçliğini."
"Devleti yönetecek olanların başa geçmeye en az hevesli olduğu site, en iyi yönetilen, kargaşalığa en az düşecek sitedir; yöneticileri tam tersine davranan site ise bunun tam tersi bir durum içindedir."
Yüce önderimiz Mustafa Kemal Atatürk'ün bize emanet ettiği bu vatanın çocuklarının bayramı kutlu olsun!
Hepimizin ulusal egemenlik bayramımı kutlu olsun. Sen olmasaydın olmazdık Atam.