ben sadece fazlasıyla ciddiye almıştım,küçükken babamın birini üzdüğümde bana söylediği o sözü."kendini karşındakinin yerine koy"ve ilk başlarda bunu o kadar çok yapmıştım ki,birgün dönüş yolunu yani kendimi bulamadım.
ben sadece fazlasıyla ciddiye almıştım,küçükken babamın birini üzdüğümde bana söylediği o sözü."kendini karşındakinin yerine koy"ve ilk başlarda bunu o kadar çok yapmıştım ki,birgün dönüş yolunu yani kendimi bulamadım.