Avesta

Avesta
@aveste
Garip kaldık bu alemin hengamesinde Deryasty
Reklam
ben sadece fazlasıyla ciddiye almıştım,küçükken babamın birini üzdüğümde bana söylediği o sözü."kendini karşındakinin yerine koy"ve ilk başlarda bunu o kadar çok yapmıştım ki,birgün dönüş yolunu yani kendimi bulamadım.
ben sadece fazlasıyla ciddiye almıştım,küçükken babamın birini üzdüğümde bana söylediği o sözü."kendini karşındakinin yerine koy"ve ilk başlarda bunu o kadar çok yapmıştım ki,birgün dönüş yolunu yani kendimi bulamadım.
" Kuşlar yemek yerken ürkmesinler diye yolunu değiştiren insanı dünya elbette incitir.."
Râbbim...serzenişlerim için mahcûbum. Lakin alışamıyorum bu kainata. Acılarına, Mutluluklarına, İnsanlarına...
İlişkiler
Reklam