Okur

Okur

, şu anda okuyor
%9 (68/752 syf.)
Turgut Özakman
9.2/10 · 24,6bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ailemiz için çok kötü oldu ama Türkiye kazandı. Türk olarak doğdum, Türk olarak öleceğim. Atatürk, Türk halkı için muhteşem bir liderdi. Mustafa Kemal olmasaydı, İstanbul olmazdı." (Abdülhamid'in torunu Osman Ertuğrul efendi)
Sayfa 351·Kitabı okudu

Okur

, bir kitap okudu
8/10
·216 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 19 Mart 2020 01:12
·
2020 18. kitabı
Beyhan Budak
8.6/10 · 12,9bin okunma