Gayet güzel okurken keyif alıyorsunuz
Kitapta anlamını bilmediğiniz çok kelime görebilirsiniz bir çok alıntı veya şair (can yücel) vb isimleri çok duyarsınız ve araştırma ihtiyacı hissedersiniz. M.Kemal Atatürk hakkında verilen bilgiler de çok anlamlıdır . Hayatta farklı bir bakış açısından bakmanızı sağlıyor , dışarı çıkmayan birinin çıkası geliyor . Şahsi fikrimce bu kitap asosyal olan kişilere okutulmalı . Her yaş grubundan insanın ne yapması gerektiğini çok güzel anlatıyor . Eski İstanbul ve restore edilmiş İstanbul çok güzel betimleniyor ve tarif ediliyor . Umarım herkes bir gün okur ...
Yalnız kalan bir adamın konuşacak insan araması ve bulması . Kadınlarla olan yabancılaşması çok güzel bir şekilde anlatılmış.
Bu adamın her gün o kadını düşünmesi ve aşık olduğunu anlaması aşık olmasına rağmen bunu açıklamaya çalışsa da tam becerememesi üstüne üstlük bu sevdiği kızın başkasını sevdiğini öğrenmesi , kızın da sevdiği kişiyi anlatıp karakterimize acı çektirmesi fakat en sonunda kızın sevdiği adam mektuba cevap vermeyince kızla beraber sevgili olup evlenme kararı alırlar ama yolda giderken kız gerçekten sevdiği adama rastlar ve onunla beraber gider .
Bu kitabı ilk okuduğumda eski sevgilim aklıma gelmişti . Kitap bir kaşar kızın ne kadar çabuk eriyebiliceğini anlatıyor ....