asla gerçekleşmeyecek tutkuların tohumları ekildiğinden
iyi, kötü, günah, ceza eksik olmamış peşimizden
daima yolunu kaybetmişiz, çaresiziz biz
bunları alt edecek irade çıkmıyor içimizden
"geçmişe saygınız yok mu? büyük-büyükannelerinizin düşündüklerine ve inandıklarına?"
"yoo hayır," dedi. "neden olsun ki? hepsi göçüp gitti. bizden daha az şey biliyorlardı. zaten onların ilerisine geçemezsek, onlara layık değiliz demektir; keza bizden daha öteye geçecek olan çocuklarımıza da layık olamayız."