Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.
Kişinin kendisi ile olan sorununu halletmesi bütün her şeyi halletmiş olması demektir. Kendisini tanıdığı anda insan bütün insanları tanıyor demektir. Bunun içinde insanın kendisini sevmesini bildiği gibi kendisine kızmasından hakaret etmesinden geçer. Kendisini kendine anlatmalı, kendisine yabancı olmamalı insan.