Bedenin nefes alma,dolaşım,sindirim gibi işlevleri ahlak kurallarına değil,yalnızca gerçekten hissettiğimiz duygulara tepki gösterir.Beden, gerçeklere göre yaşar.
Gelecek, gelecek olarak var olmaz; gelecek, bir yaratıdan,şimdinin bir parçasını oluşturmaktan başka bir şey değildir ;bu yaşama, bu tedirgin, bu hüzünlü, bu acılı yaşama, günden güne kaçan, uzaklaşan bu gelecek uğruna katlanmak ,bu saçma sapan yaşamın en acı saçmalığıdır.