Ayben C.

İnsanın aynaya bakıp da kendisini görememesi ne dehşet verici.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ayben C.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
3 saatte okudu
·
2020 10. kitabı
Mine Söğüt
7.4/10 · 11,7bin okunma
Her şey istediğimiz gibi olsaydı Tanrı'ya ne gerek kalırdı.
Kornasını ötekilerden başka öttüren bir şoför,çekicini başka ahenkle sallayan bir demirci bile ikinci gün kendi kendini tekrarlıyordu.Yaşamanın amacı alışkanlıktı,rahatlıktı.Çoğunluk çabadan,yenilikten korkuyordu.