Adam, Amelia ve Robin arasındaki ilişkilerden bahsediyor kısacası kitap. Kitabın başları sıkıcıydı. Amaç ne diyorsunuz? Nasıl bir yere varacak? Ama sürekli merak ediyorsunuz sonra ne olacak. Ya da hadi artık sonu ne? Kim ne saklıyor ? Kim suçlu? Kim kimi öldürecek falan diyorsunuz.
Adam ve Amelia evliliklerinden sıkılmış ama yine de kurtarmak istiyorlarmış gibi görünüyorlar. Araya bir de mektuplar girince diyorsunuz ki aslında sırları olmasa birbirlerine gerçekleri söyleselerdi, en azından açık olabilselerdi her şey daha iyi olabilir miydi? Evlilikte sırlar gerçekten olmalı mı? Yoksa çiftler birbirine dürüst mü olmalı? Kitap da sadece gizem var, asla bir gerilim kitabı değil! Gerilim yaratılmaya çalışılmış ama sadece çalışılmış! Başarılı olunmamış. Gizem çok vardı ama. Kitabın içerisinde de adından bahsedildiği üzere Agatha Christie'yi örnek almaya çalışmış sanırım yazar. Üzgünüm ama asla bir Agatha olamaz. Yanından bile geçemez. Sadece birbirine dürüst olmayan evli çiftin sonradan açığa(?) çıkan sırları var. O kadar çok seviliyor ve övülüyordu ki kitap, gerçekten büyük bir merakla okumuştum. Hayal kırıklığı...
Bir de kitapta betimlemeler de çok fazla vardı. Başarılı olunduğunu söyleyemeyeceğim. Bir de kitap içerisinde kitap yazılması olayını hiç beğenmiyorum. Yazar sanki kendi hikayesini yine pazarlıyor. Ne gerek vardı?
_------------------SPOILER---------------------
Bir şeylerin ters gittiğini zaten kitabın başından itibaren anlamaya başlıyorsunuz. Acaba yalancı kim ve kim diğerini öldürecek merakla bekliyorsunuz. Bir de sürekli sonunun ters köşe olduğunu söylüyorlardı. Tamam mektupları Robin'in yazması sizi şaşırtıyor ama aşırı bı etkisi yok. Yok yani! Zaten sürekli olan o mektupları Amelia'nın o duygusuz kızın yazmayacağını anlayabiliyorsunuz. Tek amacı bence