Riskler alınmalıdır,çünkü hayatımızın en büyük riski hiç risk almamaktır. Hiç risk almayan kişi, belki acı ve üzüntülerden korunabilirama büyüyemez,sevemez,değişemez,hissedemez,öğrenemez. Garanti arayışlarıyla zincirlenmiş bir köle olarak yaşarken,bedelini özgürlüğünü kaybederek öder. Sadece riski göze alabilen kişi özgürdür.
Neden genç bir insanı kıskansın ki? Genç bir insanın sahip olduğu tüm olasılıklar ve gelecek onun zaten hazinesindedir. “Teşekkür ederim,kalsın” diye düşünür. “Olasılıklar yerine geçmişimdeki gerçeklikler var,sadece yapılan işlerin değil,aynı zamanda hissettiğim sevginin ve cesaretle katlandığım acıların kayıtları var. Bu acılar,kimsede kıskançlık uyandırmasa bile benim en büyük gurur kaynaklarımdır.”