yaş aldıkça hayatın toz pembe tarafından yavaş yavaş arınıyoruz. kendimiz de dahil sürekli değişime uğruyoruz. fakat yeniliklerin bir kısmı can acıtsa da yaşamak zorundayız. yaşamak zorunda kaldığınız için isyan etmenin ise hiçbir anlamı yok.
emre aydın'ın bahsettiği gibi bin bıçakta olsa sırtımızda, ne kadar isyan inkar etsekte acı verenlere eninde sonunda teslim oluyoruz. tek tesellimiz ise zaman