Gün Aydın
`|• Aşk için hiçbir elem beyhude değildir. `|• Soygun İskender Pala
Alıntı
Hadi gözün aydın ölümüm oldun
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En yalnız kişi, en şefkatli olandır. En kederliyse en aydın gülümseyen. Çünkü onlar ,hissettikleri acıyı başkalarının da hissetmesini istemezler. "HOPE" ♡
Film
Şiirimi okumak için bağlantıyı tıklayabilirsiniz. e-debiyat.com/yazar/aydin-dem...
yaş aldıkça hayatın toz pembe tarafından yavaş yavaş arınıyoruz. kendimiz de dahil sürekli değişime uğruyoruz. fakat yeniliklerin bir kısmı can acıtsa da yaşamak zorundayız. yaşamak zorunda kaldığınız için isyan etmenin ise hiçbir anlamı yok. emre aydın'ın bahsettiği gibi bin bıçakta olsa sırtımızda, ne kadar isyan inkar etsekte acı verenlere eninde sonunda teslim oluyoruz. tek tesellimiz ise zaman
Duygu ve Düşünce