D.A

D.A
@aydlnr
Ölmek için yaşıyoruz, hem de hepimiz....
''Yine de tavşanlara ben bakacağım, değil mi George?'' ''Bakacaksın tabii. Senin suçun yok ki!'' ''Zarar vermek istemedim, George.''
Sayfa 68 - SEL yayınları, George, Lennie·Kitabı okudu
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hepsi kıpırdamadan oturuyor, kafalarındaki düşün güzelliğiyle baygın, gelecek güzel günleri düşünüyorlardı...
Sayfa 60 - SEL yayınları,·Kitabı okudu
Edebiyat
''Bizim kendi malımız olacak orası. Kimse bizi kapı dışarı edemeyecek. Hoşlanmadığımız biri çıkagelirse, haydi yaylan bakalım ahbap, deriz ona. Defolup gider. Mecbur! Ama bir dost gelirse, fazladan bir yatağımız olmalı.''
Sayfa 61 - SEL yayınları, George·Kitabı okudu
Edebiyat
Aylar geçmiş. Haftalar birbirine karışmış. Geçmek bilmeyen saatler, Su gibi akar olmuş. Varlığın lütufken bir zamanlar, Hani yokluğun zulümken ruhuma, Bir sabah çekip gitmişsin. Haberim olmamış. Sen zaten severdin habersiz çekip gitmeleri. Ben zaten alışıktım spontane gelişen vedalara. Ama hani ne bileyim, Çok da imkansız değilmişsin. Çok da mükemmel olamamışsın. Ben sevmişim, Sen güzelleşmişsin.. İnan isterdim, İsterdim zihnimde ilk halinle kalmanı.. Ama ne sen buna cesaret edebilirdin, Nede ben kendimi kandırabilirdim artık. Meğer çok da bir şeyin yokmuş. Çok da bir şeyin yokmuş da, da işte.. Olsaydık güzel olurduk, Olmadık masal olduk. Hayallerimizi yeşertmiyorum, Yokluğuna dert yanmıyorum, Ciğerlerimi zehirlemiyorum. Eh, Sen zaten alışıksın habersiz gidişlere. Zaten bu gidişle, Benide alıştırırdın zamansız hüzünlere.
Aşk
Önce umutlarımı soldurdum, Sonra hayallerimi hiç ettim. Ardından bir sabah kalktım, Ve kapıdan çıkıp gidişini izledim.. . D.A~
İnsan ve Hayat