Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yalnız bir tek şeyin açıkça farkındaydı, kendi mutlak yalıtılmışlığının. Dünya altından kaymış ve yalnız bırakılmıştı. Her zaman bunun olacağından korkmuştu, ölümden korktuğundan da çok. Ölmek, kendini yitirmek ve diğerlerine katılmaktır. O ise kendini kurtarmış, diğerlerini yitirmişti."
Ali Lidar ile tanışmam çok sevdiğim bi arkadaşım sayesinde olmuştu. Antep fıstığına yazı yazan adam olarak kalmış aklında. Bana da öyle tanıttı ve ilk okuduğum yazısı "Yenilgi" idi. Farklı, samimi bir tarzı var yazarın. Bu kitabında da samimi, içten bir şekilde bazı anılarını ve düşüncelerini kısa kısa parçalar halinde kalemi donmadan :) kağıda dökmüş. Ben beğendim ama beğenmeseydim bile sadece (bana hediye edilmiş olan bu kitabın) ilk sayfasına yazılmış birkaç satır güzel dileğin hatrına yine severdim bu kitabı.