Gülseren Budayıcıoğlu’ndan okuduğum üçüncü kitap Kral Kaybederse. Dizisiyle dikkatimi çekti ilk başta ve iyi ki de okudum dediğim bir kitap oldu! Kenan, Handan, Fadi hepsinin hikayesi de öyle hayattan ki… Hele Kenan Baran! Hayatta bir yerde durup ben ne yapıyorum diyemeyen, bir psikoloğa gidemeyen hatta her an her şeyin olabileceğine inanmayan herkesin okuması gereken mükemmel bir eser. Gülseren Budayıcıoğlu kelimeleri konuşturmuyor dans ettiriyor adeta. Kalemi çok güçlü bir yazar. Empati duygusunu iliklerine kadar hissettiriyor. Yazarın kitaplarının hepsi okunmaya değerdir kesinlikle