sibel

sibel
@aydsibell
Ya topla yaralı kırlangıçları ya da bu vefasız şarkıyı bitir..
Öyle bir çaresizlik ki bu Durmadan biz mahcup oluyoruz Her kötülük bizim onurumuza dokunuyor Hiçbir işe yaramayan bir iyilikle Birbirimizin içinden geçerek -Bir ölüm provası gibi- Susuyoruz, susuyoruz, susuyoruz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne tuhaf, insan birini sevmeye başladığında dünya yaratıldığı günden beri hayatındaymış gibi geliyor.
Sonunda büyük acılara gebe olmayan hiçbir şey hakikat değildir. Belki aşk bu yüzden hakikatlerin en büyüğüdür.
Bir çürümenin ortasında Utancımıza tutunmuş İyi şeyler düşünerek Yaşamaya çalışıyoruz

sibel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
9 günde okudu
·
2022 1. kitabı
Ahmet Murat
8.6/10 · 1.810 okunma