Açıkçası ilk kısımlarda biraz sıkıldım, ara vererek okudum.Ancak yarıladıktan sonra akmaya başladı.
Kitabın başlarında Arthur'un merkezde olacağını düşündüm ama pek öyle değildi. Zaten pek karakterler tanıtılmamıştı. Özellikle Trillian'dan çok az bahsedildi.
Favorim kesinlikle Marvin oldu. Kendisi bir robot ama sıradan bir robot değil. Uzay gemisine evren görüşünü anlatarak gemiyi intihar ettiren bir robot. Neredeyse her diyaloğunun altını çizmişimdir.
Bazı kişiler kitabın abartıldığını düşünmüş, tabii ki renkler ve zevkler tartışılmaz ancak bir şans verin derim.