📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hizmetçi serisinin üçüncü kitabı ve yine bence çok çok çok iyiydi elimden bir an bile bırakmadan okuduğun bir kitap oldu ve bazı yorumlar tekrara düştü şeklinde olsa da bence yine çok şaşırtan bir son oldu dördüncüsünü heyecanla bekleyeceğim:))
Okuduğum kitap tarzının çok dışında bir kitaptı bu. Ama ne yalan söyleyeyim çok da güzeldi. Çoğu kısımları okurken kendimi gülümserken buldum. “Ağlan
acak haline gülmek” derlerya, kitabında bunu bize çok güzel göstermiş yazarımız