Ben böyle bir kitap görmedim... Eğer enerjiye manifestte inanıyorsanız ve gerçekten huzura inanca ihtiyacınız varsa okumanız gerekir hemde kesinlikle....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap kurgusu iyi buna sözüm yok... Ama üslub o kadar güzel değildi... Sanki birinin normal konuşmasını dinliyor gibi heycan sıfır... Birinci kitap biraz heycan yarattı o üsluba göre ama ikincisi bilmiyorum. Daha iyi işlenebilirdi diye düşünüyorum.
İlk başlarda sıkılmıştım hatta kitabı yarım bırakmak istemiştim... Çok az da olsa +18 bulunduğu için okuma hevesim kaçmış heycan verici bir olay bulamamıştım. Ama sonralar da olaylar öyle bir ilerledi ki heycan doruklarda yaşadım acaba ne olacak demeye başladım ve muhteşem oldu herşey. Tek kötü yanı +18 fazla olmasaydı ve bence daha akıcı bir dil ile yazılabilirdi 7/10 diyebilirim. Ama kaos lordu senin hayranın oldum bunu net söyleyebilirim. Nama senden de aşırı gıcık aldım
Yalnızlığın ne hale getireceğini bilirdim. Ama narin çocuğumu helak etmiş. Yalnızlık onu öyle bir noktaya getirmişki kendine özgüvenini yitirmiş. Daha iyisi olabilirdi ya gerçekten olabilirdi.
6/10
KızılStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202237bin okunma