Muhteşem ve manyak bir kitap, iyi ki okuyorum. Baştan çok sıkıcı görünüp de sıkmadan okumaya devam edilir mi? İyi ki almışım. Bölüm bölüm;istediğin kısımdan başla. Tekrar tekrar oku.
Dikkat verilerek okunacak harika bir kitap olduğu kanaatindeyim. Sıkmıyor,akıcı,düşündürücü,uygulaması kolay. Çok aradım,ancak buldum,iyi ki buldum. Bir sürü kitap adı da belirttiği için kütüphanem daha da zenginleşecek. Değerli kitaplara, değerli kitaplar basamak yapılarak ulaşılır. Bu kitap benim başucu kitabım olsun. Aykut Koçak. Eksper