İskender PALA' nın kullandığı dil ve yaptığı betimlemeler çok hoş. Kaygılarımızın ve endişelerimizin ne kadar da yersiz olduğunu çok daha iyi anlıyorum.
Yazıldığı tarihten beri her okuyana, içinde yaşanılan zamanın sistemini anlattığını düşündüren bir başyapıt. İlk okuduğumda bugünler diye düşünmüştüm ama 30 sene önce okuyan birisine de aynı şeyleri düşündürüyormuş.