AY

"İyilik görmek için bekliyoruz çoğu zaman... oysa kendine iyi davranmaya hemen başlayabilirsin" dedi köstebek .
Hayata Dair
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çok tuhaf değil mi? Sadece dışımızı görebiliyoruz, oysa hemen her şey içimizde oluyor.
Hayata Dair
Gerçekten, şu yaşam nasıl bir şey ki hepimiz onun, durmadan savaşan, bazen üzüntülü, bazen neşeli hizmetçileriyiz
Alıntı
Mutsuzluğunun bir nedeni de kendini acıya ikna etmiş olman. Oysa geçip gitmesine izin versen, kendine ne yaptığının farkına varsan, kolayca huzurda ve dinginlikte kalabileceğini göreceksin.
Alıntı
Verdiklerinin karşılığında bir ödül ya da övgü bekliyorsan, yaptığın şeyin adı iyilik değil, alışveriş olur ki yaratıcıyla ticaret yapılmaz.
1K