AY

Ağlayarak bitirdim.
Böyle bir son beklemiyordum. Uzun zamandır kütüphanemde beklettiğim için çok pişmanım. Geç kalmış olduğum bir kitap. Uğruna savaştığım şeyleri düşündüm. Öleyazdığım şeyleri... Pal Sokağı Çocukları
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"es-Salâtü hayrun mine’n-nevm " Namaz uykudan daha hayırlıdır! 🤍
Din
efendim ben, bir zaman kalbin bedenimizin içinde olduğunu sanıyordum, gaflete bakın ki her şey onun içindeymiş. ubeydullah ahrar hazretleri
1K
İlahi! bana nimet verdin, şükretmedim. üzerime bela gönderdin, sabretmedim; şükretmediğim için verdiğin nimeti geri almadın, sabretmediğim için belayı daim kılmadın. İlahi! senden, lütuftan başka ne gelir? hasan basrî
Din
Ölüm var ve biz her yerden dönülür sanıyoruz.
Din