Oysa kendisi bir şiirin içinde yaşıyor. Ama umurunda değil. Kimse de onu umursamadım istiyor. Şimdiki zamanın insanı. Ne geçmişle bağ kuruyor ne de gelecekle. "Kimsin?" desen, "Benim!" der o kadar. Hangimiz "Kimsin?" dendiğinde sadece "Benim!" diyebiliriz?
"Kimim ben?"
"Benden başka herkes."
Ben doğumu ve ölümü düşünüyorum, onlar hayatta kalmanın yolunu. Benim aklımda olanlar ve olmayanlar, onların aklında olacaklar ve olmamışlar. Ben hep şimdiki zamandayım, onlar hep gelecek zamanda.